Bedrijfshuisvesting verhuren

Wat komt er bij kijken

Vanzelfsprekend is betrouwbaarheid en zekerheid van groot belang bij het verhuren van uw bedrijfshuisvesting. Wij gaan graag voor u op zoek om een passende huurder te vinden.

Bij het verhuren een bedrijfsruimte, kantoorruimte of winkelruimte in Doetinchem en omgeving verzorgen wij het op de markt brengen van uw object, het zoeken en vinden van de juiste huurder, het controleren van de mogelijke huurder, het opstellen van de huurovereenkomst.

Zo gaan wij te werk

Onze register makelaar Jeroen Franken maakt graag kennis met u. Om technische informatie te verkrijgen, inventariseert hij uw object op locatie. Uiteraard brengt hij ook uw wensen en behoeften in kaart. Vervolgens stellen wij een OTD (opdracht tot dienstverlening) op. Bij goedkeuring bepalen we de waarde en eventuele opbrengsten van uw object. Daarna brengen we met behulp van diverse marketingcommunicatie-uitingen uw object op de markt.

Ook starten we met het benaderen van potentiële huurders uit ons eigen netwerk. Zodra er serieuze interesse is, plannen wij een bezichtiging in. Wij verzorgen de begeleiding van de bezichtiging. Ondertussen houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen. Als geïnteresseerden over willen gaan tot huur, dan zorgen wij voor het opmaken van de contracten. Vervolgens blijven wij aangesloten om de verhuurperiode vlekkeloos te laten verlopen.

Neem contact op

Bedrijfshuisvesting verhuren

Ons verhuurproces

Samengevat

Heeft u een vraag of wilt u gewoon meer informatie over het verhuren van een bedrijfspand of bedrijfsruimte?

Neem gerust telefonisch contact met ons op via 0314-646610 of stuur ons een mail op info@frankenvastgoed.nl. Of vul het contactformulier in. Dan nemen wij met u contact op.

  1. Kennismaking;

  2. Inventarisatie van uw wensen en behoeften;

  3. Pand-inventarisatie op locatie;

  4. Opmaken van een OTD (opdracht tot dienstverlening);

  5. Bepalen van de waarde en eventuele opbrengsten;

  6. Op de markt brengen van uw object;

  7. Benaderen van potentiële huurders;

  8. Inplannen van bezichtigingen;

  9. Uitvoeren/begeleiden van bezichtigingen;

  10. Het opmaken van de overeenkomsten/contracten;

  11. Het verzorgen van de oplevering en opmaken van een proces-verbaal van oplevering. 

Relevante begrippen

Meer informatie

- Onderhuur
Onderhuren is het huren van een pand of ruimte van een andere huurder. Afhankelijk van de huurovereenkomst is dit mogelijk.

Heeft u een vraag of wilt u gewoon meer informatie over het verhuren van bedrijfshuisvesting?

Neem gerust telefonisch contact met ons op via 0314-646610 of stuur ons een mail info@frankenvastgoed.nl. U kunt ook het onderstaande contactformulier invullen. Dan nemen wij met u contact op.

Vraag & antwoord

- Waarom een bedrijfspand of bedrijfsruimte verhuren via Franken Vastgoed?
Bedrijfshuisvesting verhuren in Doetinchem en omgeving doe je via Franken Vastgoed omdat wij beschikken over een zeer uitgebreid netwerk in de regio. Dit combineren wij graag met onze jarenlange ervaring en expertise. Wij werken met een klein team van specialisten waarmee wij persoonlijk contact voorop stellen.

- Waaruit bestaat ons verhuur aanbod aan bedrijfshuisvesting?
Als bedrijfsmakelaar zijn wij voornamelijk actief in de regio Doetinchem (Achterhoek). Ons dagelijkse werkgebied ligt tussen Eibergen, Winterswijk, Duiven en Zutphen. In die regio bieden wij bedrijfspanden en bedrijfsruimtes aan.

Bekijk aanbod bedrijfshuisvesting

Relevante begrippen

Contactformulier

Een vraag of vrijblijvend kennismaken?

Contactformulier