Bedrijfshuisvesting huren

Bent u op zoek naar een bedrijfsruimte, kantoorruimte of winkelruimte om te huren? Gespecialiseerd bedrijfsmakelaar Franken Vastgoed kent de markt én heeft het netwerk om u te helpen.

Wij nemen de tijd om uw wensen en behoeften in beeld te brengen. Dat geldt ook voor het vinden van de juiste locatie en het selecteren van mogelijke objecten. Waarbij vertrouwen en zekerheid centraal staan, het gaat tenslotte om uw toekomstige bedrijfshuisvesting.

Bij het (aan)huren van bedrijfshuisvesting begeleiden wij u onder andere met vraagstukken over de ruimtebehoefte en bijbehorende kwaliteit, het voeren van de onderhandelingen en het beoordelen van de huurovereenkomst.

Neem contact op

Zo gaan wij te werk

Nadat u kennisgemaakt heeft met register makelaar Jeroen Franken, inventariseren wij uw wensen en behoefte. Vervolgens gaan wij met deze informatie op zoek naar een passend object. Wij selecteren en presenteren een selectie. Zodra u interesse heeft, regelen en begeleiden wij uw bezichtiging.

Als u serieuze interesse heeft en over wilt gaan tot huur, voeren wij voor u de onderhandelingen. Komen we tot een deal dan verzorgen wij het contact met de betrokken partijen over de oplevering.

Ons (aan)huurproces samengevat

  1. Kennismaking;
  2. Inventarisatie wensen en behoeften;
  3. Zoekend naar passend object;
  4. Selecteren en presenteren selectie;
  5. Inplannen bezichtigingen;
  6. Uitvoeren/begeleiden van bezichtigingen;
  7. Voeren van onderhandelingen;
  8. Contact met de betrokken partijen over de oplevering.

Heeft u een vraag over onze het huren van bedrijfshuisvesting? Neem gerust contact met ons op via 0314-646610 of mail ons op info@frankenvastgoed.nl.

Neem contact op

Relevante begrippen

- Huurcontract
Een huurcontract is een overeenkomst tussen u en de verhuurder van het object. In het document is informatie opgenomen over de duur van het contract, de wijze van huurverhoging, mogelijke bestemmingsplannen, belastingen en kosten (gas, water licht).

pand