Bedrijfshuisvesting in Doetinchem verkopen

Uw bedrijfspand, kantoorruimte of winkelruimte in Doetinchem succesvol verkopen voor de beste prijs én voorwaarden? Dat vraagt om de kennis en ervaring van gespecialiseerd bedrijfsmakelaar Franken Vastgoed.

Er komen veel zaken kijken bij het verkopen van bedrijfshuisvesting. Denk bijvoorbeeld aan het taxeren en het op de markt brengen van uw object, het benaderen van potentiële kopers, het verzorgen van bezichtigingen en het opstellen van de benodigde documenten.

En misschien wel het belangrijkste onderdeel: het vinden van de juiste koper. En dat lukt ons! Mede door ons grote netwerk en betrokkenheid in de regio Achterhoek kunnen wij uw aanbod zo optimaal mogelijk in de markt zetten.

Bij het verkopen van bedrijfshuisvesting begeleiden wij u onder andere met vraagstukken over de waarde van uw pand of ruimte, het contact met potentiële kopers, het organiseren van bezichtigingen en de afhandeling van de verkoop.

Neem contact op

Zo gaan wij te werk

Eerst maakt u kennis met onze register makelaar Jeroen Franken. Hij inventariseert uw wensen en behoeften. Vervolgens maken we de technische informatie inzichtelijk door een pand-inventarisatie op locatie. Hierna maken wij een OTD (opdracht tot dienstverlening). Bij goedkeuring gaan wij aan de slag.

We bepalen de waarde en eventuele opbrengsten van uw object. Hierna brengen we uw object op de markt. Dit doen we met verschillende marketingcommunicatie uitingen, denk hierbij aan onze website, de Funda-website en social media kanalen. Daarnaast starten wij ook met het benaderen van potentiële kopers uit ons netwerk. Komt er serieuze interesse, dan plannen wij bezichtigingen in.

Ondertussen blijven wij terugkoppeling geven over de voortgang. Als de geïnteresseerde over wil gaan tot koop, dan verzorgen wij namens u de onderhandelingen. Dat geldt vervolgens ook voor het opmaken van de overeenkomsten en contracten. Wij zorgen ook voor het contact met de notaris en het in samenspraak afhandelen van de oplevering en overdracht.

Ons verkoopproces samengevat

  1. Kennismaking;
  2. Inventarisatie wensen en behoeften;
  3. Pand-inventarisatie op locatie;
  4. Opmaken van een OTD (opdracht tot dienstverlening);
  5. Bepalen van de waarde en eventuele opbrengsten;
  6. Op de markt brengen van uw object;
  7. Benaderen van potentiële kopers;
  8. Inplannen van bezichtigingen;
  9. Uitvoeren/begeleiden van bezichtigingen;
  10. Voeren van onderhandelingen;
  11. Opmaken van de overeenkomsten/contracten;
  12. Verzorgen van contact met de notaris;
  13. Afhandeling van de oplevering en overdracht.

Stille verkoop

Wilt u liever niet dat uw bedrijfspand, kantoorruimte of winkelruimte aan het grote publiek wordt getoond? Dan kunt u kiezen voor een stille verkoop. Communicatie-uitingen zoals een verkoop-pagina of advertentie worden dan alleen getoond op plekken waar u dat wilt, aan een doelgroep die actief geïnteresseerd is.

Heeft u een vraag of wilt u gewoon meer informatie over het verkopen van bedrijfshuisvesting in Doetinchem?

Neem gerust telefonisch contact met ons op via 0314-646610 of stuur ons een mail op info@frankenvastgoed.nl. U kunt ook het onderstaande contactformulier invullen. Dan nemen wij met u contact op.

Contactformulier