Een bedrijfspand kopen

Wat komt er bij kijken

Een bedrijfsruimte, kantoorruimte of winkelruimte kopen doet u niet elke dag. Het is een belangrijke financiële beslissing, mogelijk met impact. U krijgt te maken met verschillende zaken. Denk hierbij aan de verschillende belangen van betrokken partijen, maar ook aan de soms ingewikkelde wet- en regelgeving.

De juiste begeleiding op het moment dat u het nodig heeft. Wij hebben de ervaring om u te helpen met de belangrijke keuzes die gemaakt moeten worden. Bij het (aan)kopen van een bedrijfspand, kantoorpand of winkelpand in Doetinchem en omgeving begeleiden wij u met vraagstukken over onder andere de onderhandeling, contractvorming, belastingen en mogelijke aftrekposten.

Zo gaan wij te werk

Onze register makelaar Jeroen Franken begint graag met een persoonlijke kennismaking. Dat kan bij ons op kantoor, maar ook bij u op locatie. Hij maakt vervolgens een inventarisatie van uw wensen en behoeften. Met deze informatie gaan wij op zoek naar passende locaties en objecten. We maken een selectie en presenteren deze.

Bent u geïnteresseerd in het kopen van een bedrijfspand of bedrijfsruimte in Doetinchem en omgeving? Dan regelen wij een bezichtiging. Waar nodig begeleiding wij u tijdens de bezichtiging. Bent u overtuigd en wilt u overgaan tot koop? Dan voeren wij voor u de onderhandelingen. Komen we tot een deal, dan verzorgen wij het opmaken van de overeenkomsten en contracten.

Bekijk aanbod bedrijfshuisvesting Neem contact op

Een bedrijfspand kopen

Ons (aan)koopproces

Samengevat

Heeft u een vraag of wilt u gewoon meer informatie over het kopen van een bedrijfspand of bedrijfsruimte?

Neem gerust telefonisch contact met ons op via 0314-646610 of stuur ons een mail op info@frankenvastgoed.nl. Of vul het contactformulier in. Dan nemen wij met u contact op.

  1. Kennismaking;

  2. Inventarisatie wensen en behoeften;

  3. Zoeken naar passend aanbod;

  4. Selecteren en presenteren van een selectie;

  5. Inplannen van bezichtigingen;

  6. Uitvoeren/begeleiden van bezichtigingen;

  7. Voeren van onderhandelingen;

  8. Opmaken van de overeenkomsten/contracten;

Relevante begrippen

Meer informatie

- Bedrijfshuisvesting

Bedrijfshuisvesting is een werkplek of -locatie waar een bedrijf zich vestigt zoals een bedrijfsruimte, kantoorruimte of winkelruimte.

- Register makelaar

Een register makelaar, zoals Franken Vastgoed, is een (bedrijfs)makelaar die geregistreerd staat in het register Stichting VastgoedCert. Na inschrijving bij het register ontvangt de makelaar de officiële naam Register Makelaar Taxateur. Een register makelaar is hiermee verplicht jaarlijks door permanente educatie op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.

- Aankoopkosten

Aankoopkosten zijn kosten die bovenop de overeengekomen koopsom komen. Voorbeelden van aankoopkosten zijn: courtages van de makelaar, notariskosten, overdrachtsbelasting en btw. De aankoopkosten zijn niet in één keer aftrekbaar van de opbrengsten van uw onderneming.

Vraag & antwoord

- Waarom een bedrijfspand of bedrijfsruimte via Franken Vastgoed kopen?

Bedrijfshuisvesting kopen in Doetinchem en omgeving doe je via Franken Vastgoed omdat wij beschikken over een zeer uitgebreid netwerk in de regio. Dit combineren wij graag met onze jarenlange ervaring en expertise. Wij werken met een klein team van specialisten waarmee wij persoonlijk contact voorop stellen.

- Waaruit bestaat ons koop aanbod aan bedrijfshuisvesting?

Als bedrijfsmakelaar zijn wij voornamelijk actief in Doetinchem en omgeving (Achterhoek). Ons dagelijkse werkgebied ligt tussen Eibergen, Winterswijk, Duiven en Zutphen. In die regio bieden wij bedrijfspanden en bedrijfsruimtes aan.

Bekijk aanbod bedrijfshuisvesting

Relevante begrippen

Contactformulier

Een vraag of vrijblijvend kennismaken?

Contactformulier