Bent u op zoek naar een ander, een nieuw, een kleiner of een groter pand of ruimte voor uw bedrijf? Wij als gespecialiseerd bedrijfsmakelaar zijn op de hoogte van de laatste ontwikkeling in onze regio en kennen de markt als geen ander.
Een bedrijfspand, kantoorruimte of winkelruimte kopen doet u niet elke dag. Het is een belangrijke financiële beslissing, mogelijk met impact. U krijgt te maken met verschillende zaken. Denk hierbij aan de verschillende belangen van betrokken partijen, maar ook aan de soms ingewikkelde wet- en regelgeving.
>
De juiste begeleiding op het moment dat u het nodig heeft. Wij hebben de ervaring om u te helpen met de belangrijke keuzes die gemaakt moeten worden. Bij het (aan)kopen van bedrijfshuisvesting begeleiden wij u met vraagstukken over onder andere de onderhandeling, contractvorming, belastingen en mogelijke aftrekposten.
Onze register makelaar Jeroen Franken begint graag met een persoonlijke kennismaking. Dat kan bij ons op kantoor, maar ook bij u op locatie. Hij maakt vervolgens een inventarisatie van uw wensen en behoeften. Met deze informatie gaan wij op zoek naar passende locaties en objecten. We maken een selectie en presenteren deze.
Bent u geïnteresseerd in het kopen van bedrijfshuisvesting? Dan regelen wij een bezichtiging. Waar nodig begeleiding wij u tijdens de bezichtiging. Bent u overtuigd en wilt u overgaan tot koop? Dan voeren wij voor u de onderhandelingen. Komen we tot een deal, dan verzorgen wij het opmaken van de overeenkomsten en contracten.
Heeft u een vraag of wilt u gewoon meer informatie over het kopen van bedrijfshuisvesting in de Achterhoek?
Neem gerust telefonisch contact met ons op via 0314-646610 of stuur ons een mail op info@frankenvastgoed.nl. U kunt ook het onderstaande contactformulier invullen. Dan nemen wij met u contact op.
- Register makelaar
Een register makelaar is een (bedrijfs)makelaar die geregistreerd staat in het register Stichting VastgoedCert. Na inschrijving bij het register ontvangt de makelaar de officiële naam Register Makelaar Taxateur. Een register makelaar is hiermee verplicht jaarlijks door permanente educatie op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.
- Aankoopkosten
Aankoopkosten zijn kosten die bovenop de overeengekomen koopsom komen. Voorbeelden van aankoopkosten zijn: courtages van de makelaar, notariskosten, overdrachtsbelasting en btw. De aankoopkosten zijn niet in één keer aftrekbaar van de opbrengsten van uw onderneming.