Een bedrijfspand verkopen
Wat komt er bij kijken
Er komen veel zaken kijken bij het verkopen van een bedrijfsruimte, kantoorruimte of winkelruimte in Doetinchem en omgeving. Denk bijvoorbeeld aan het taxeren en het op de markt brengen van uw object, het benaderen van potentiële kopers, het verzorgen van bezichtigingen en het opstellen van de benodigde documenten.
En misschien wel het belangrijkste onderdeel: het vinden van de juiste koper. En dat lukt ons! Mede door ons grote netwerk en betrokkenheid in de regio Doetinchem kunnen wij uw aanbod zo optimaal mogelijk in de markt zetten.
Zo gaan wij te werk
Bij het verkopen van bedrijfshuisvesting begeleiden wij u onder andere met vraagstukken over de waarde van uw pand of ruimte, het contact met potentiële kopers, het organiseren van bezichtigingen en de afhandeling van de verkoop.
Eerst maakt u kennis met onze register makelaar Jeroen Franken. Hij inventariseert uw wensen en behoeften. Vervolgens maken we de technische informatie inzichtelijk door een pand-inventarisatie op locatie. Hierna maken wij een OTD (opdracht tot dienstverlening). Bij goedkeuring gaan wij aan de slag.
Bedrijfshuisvesting in de markt brengen
We bepalen de waarde en eventuele opbrengsten van uw object. Hierna brengen we uw object op de markt. Dit doen we met verschillende marketingcommunicatie uitingen, denk hierbij aan onze website, de Funda-website en social media kanalen. Daarnaast starten wij ook met het benaderen van potentiële kopers uit ons netwerk in de regio Doetinchem. Komt er serieuze interesse, dan plannen wij bezichtigingen in.
Ondertussen blijven wij terugkoppeling geven over de voortgang. Als de geïnteresseerde over wil gaan tot koop, dan verzorgen wij namens u de onderhandelingen. Dat geldt vervolgens ook voor het opmaken van de overeenkomsten en contracten. Wij zorgen ook voor het contact met de notaris en het in samenspraak afhandelen van de oplevering en overdracht.
Neem contact op